خانه عناوین مطالب تماس با من

دانش بازاریابی

دانش بازاریابی

ابر برجسب

بازاریابی چریکی چریک بازاریابی پارتیزانی پارتیزان چرخه عمر پنج مرحله ای مقیاس تجربی چرخه عمر چرخه حیات سازمان مراحل چرخه عمر مقاله چرخه عمر سازمان ماتریس سوات سازمان آی تی ماتریسSWOT ماتریس سوات توانایی تفکر استراتژیک ترجمه تفکر استراتژیک بسیج اندیشه ها

جدیدترین یادداشت‌ها

همه
  • بازاریابی پارتیزانی
  • سنجش خدمات آژانسهای مسافرتی از منظر جذب مشتری
  • نمونه تکنیک نردبانی( منظور- نهایت)
  • کارگاه تئوری منظور- نهایت
  • کارگاه بسیج اندیشه ها ۲
  • ماتریس جهت دار شل
  • عدم تناسب میان میزان کار و حقوق دریافتی کارکنان سازمانها
  • ماتریس BCG گروه مشاورین بوستون
  • نتیجه کارگاه بسیج اندیشه ها درباره مشکلات برند سازی در ایران
  • کارگاه بسیج اندیشه ها۱

بایگانی

  • تیر 1394 15

تقویم

تیر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

جستجو


آمار : 22519 بازدید Powered by Blogsky

عناوین یادداشت‌ها

  • بازاریابی پارتیزانی چهارشنبه 24 تیر 1394 17:12
    ایده واقعی بازاریابی پارتیزانی با توجه به بودجه محدود بازاریابی پارتیزانی(چریکی) نوعی از بازاریابی است که بر ساخت برند یا استقبال غیرمعمول یک جمعیت از کاروکسب شما تمرکز می‌کند. البته اینترنت، اجازه داده با بازاریابی چریکی هزاران و حتی میلیون‌ها نفر بتوانند شما را مشاهده کنند؛ ولی دیدن یک مسأله است و خریدن و گردش مالی...
  • سنجش خدمات آژانسهای مسافرتی از منظر جذب مشتری شنبه 13 تیر 1394 23:41
    1 عنوان پژوهش: جذب مشتری ٬ دغدغه اصلی آژانسهای مسافرتی : سنجش خدمات آژانسهای مسافرتی از منظر میزان جذب مشتری لاله ارجمند خوارزمی تیرماه ۹۳ چکیده برای هریک از ما اتفاق افتاده است که یک بار در زندگی خود به سفری گروهی رفته باشیم. سفری گروهی که از طریق خرید بسته های سفر از آژانس داران رقم می خورد. اما آنچه از سفر توقع...
  • نمونه تکنیک نردبانی( منظور- نهایت) شنبه 13 تیر 1394 23:32
  • کارگاه تئوری منظور- نهایت شنبه 13 تیر 1394 23:29
    یکی از روشهایی که اخیرا (از سال 1982 میلادی با نوشته رینولدز و گاتمن آغاز شد) در سطح وسیعی در حیطه های مختلفی توسط محققین بکار گرفته شده است، با عنوان " نظریه زنجیره منظور- نهایت " (Means-End Chain Theory) شناخته میشود. در این نظریه که با ابزار مصاحبه عمیق و با "فرایند نردبانی " (Laddering Process...
  • کارگاه بسیج اندیشه ها ۲ شنبه 13 تیر 1394 22:05
    شیوه برگزاری این کارگاه نیز مانند بسیج اندیشه هاست و در این کارگاه نیز برای جمع آوری ایده ها از برگه های نواری باریک و ماژیک استفاده میشود. تعداد بهینه نفرات ۶ تا ۹ نفر است و تعداد برگه ها بر اساس میزان توانمندی افراد تعیین می شود ولی معمولا در مرحله اول به هر فرد ۷ برگه داده میشود و مانند کارگاه قبل، هر مرحله را تا...
  • ماتریس جهت دار شل شنبه 13 تیر 1394 02:12
  • عدم تناسب میان میزان کار و حقوق دریافتی کارکنان سازمانها شنبه 13 تیر 1394 02:06
    موضوع پژوهش : بررسی پیامد های بی عدالتی( عدم وجود تناسب) بین میزان کار و دستمزد دریافتی در سازمانها لاله ارجمند خوارزمی بهمن۹۲ چکیده در یک سازمان وقتی کارکنان احساس کنند در ازای کاری که انجام می دهند، و یا شخصیت حقوقی و سازمانی و میزان تحصیلات و تجربه ای که دارند، دستمزد کافی دریافت نمی کنند، و در مقابل، افرادی با...
  • ماتریس BCG گروه مشاورین بوستون پنج‌شنبه 11 تیر 1394 20:14
    ماتریس BCG گروه مشاوران بوستون ماتریس BCG که توسط گروه مشاوران بوستون ( Boston Consulting Group ) در اوایل دهه ی 70 میلادی طراحی و معرفی شده است؛ امروز تبدیل به شناخته شده ترین روش برای ارزیابی سبد محصولات یک شرکت است. روشی که می تواند ضمن تعیین جایگاه یک محصول در چرخه ی عمر آن اقدامات لازم برای بهبود شرایط را تجویز...
  • نتیجه کارگاه بسیج اندیشه ها درباره مشکلات برند سازی در ایران پنج‌شنبه 11 تیر 1394 19:40
  • کارگاه بسیج اندیشه ها۱ پنج‌شنبه 11 تیر 1394 18:30
    کارگاه بسیج اندیشه ها 1 در دنیای پر مشغله امروز اگرچه به فراخور مسائل بسیاری که پیش روی بشر قرار گرفته و او را در مراحل مختلف قادر به جل بسیاری از این مسائل به ظاهر لاینحل نموده است اما میتوان گفت که پیشرفت های دنیای امروز بیشتر بر روی حل مسائل بغرنج تمرکز دارند و به جای اینکه در حل مسائل ساری و جاری کمک حال انسان...
  • ماتریس جهت دار شل چهارشنبه 10 تیر 1394 20:14
    ماتریس سیاست جهت دار شل تعیین یک هدف مناسب برای یک واحد کسب وکار استراتژیک نمی تواند صرفاً توسط جایگاه آن در ماتریس رشد – سهم تعیین شود . اولین بار جنرال الکتریک عوامل دیگری ر ا به ماتریس رشد – سهم افزوده تا بتواند فعالیتهای گسترده خود را ارزیابی نماید. در این مدل هر فعالیت بر حسب دو معیار اصلی جذابیت بازار و توانمندی...
  • [ بدون عنوان ] چهارشنبه 10 تیر 1394 19:43
  • توانایی تفکر استراتژیک جمعه 5 تیر 1394 21:48
    توانایی تفکر استراتژیک توانایی تفکر استراتژیک­ برای مدیران ورهبران در سطوح مختلف سازمانی، امری حیاتی است. تجربیات ویژه کاری می­توانند به توسعه­ی قابلیت تفکر استراتژیک افراد کمک­کنند. فرهنگ نیز در کنار سایر عوامل می­تواند آن را تقویت­ یا محدودنماید. رهبران به عنوان سازندگان و تغییردهندگان فرهنگ می­توانند طوری عمل کنند...
  • ماتریس swot جمعه 5 تیر 1394 21:44
    ماتریس SWOT این ماتریس یکی از پر کاربرد ترین روشها برای تدوین استراتژی سازمانها می باشد. در روش SWOT در واقع با استفاده از دو ماتریس عوامل خارجی و داخلی اثرگذار بر روی سازمان و با در نظر گرفتن دو به دو این ماتریسها ابتدا به چهار ماتریس OS,OW,ST,TW میرسیم و سپس با تحلیل شرایظ موجود در هریک از این ماتریسها به تدوین...
  • چرخه عمر سازان جمعه 5 تیر 1394 21:40
    مقیاس تجربی برای چرخه عمر پنج مرحله ای طبق تصویری که از علوم زیستی حاصل شده است، پژوهشگران سازمانی یک چرخه عمر را برای سازمان پیشمهاد داده اند که از مرحله تولد تا مرگ گسترش یافته است.مدلهای کوناکون بسیاری کخه مورد مقیاس منطقی قرار گرفته اند، مراحل این چرخه را از ۳ تا ۱۰ مرحله درجه بندی کرده اند.این مقاله یک مدل ۵...