سنجش خدمات آژانسهای مسافرتی از منظر جذب مشتری

    

1

عنوان پژوهش:

جذب مشتری ٬ دغدغه اصلی آژانسهای مسافرتی:

سنجش خدمات آژانسهای مسافرتی از منظر میزان جذب مشتری

لاله ارجمند خوارزمی

تیرماه ۹۳

چکیده

برای هریک از ما اتفاق افتاده است که یک بار در زندگی خود به سفری گروهی رفته باشیم. سفری گروهی که از طریق خرید بسته های سفر

از آژانس  

 داران رقم می خورد. اما آنچه از سفر توقع داشتیم اتفاق نیافتاده. اعم از محل اقامت، خدمات، وعده های غذایی، گشت و بازدید ها و...

چراکه در قرارداد اولیه تنها به مسائل کلی اشاره شده بود که به دلیل نا آگاهی از آنها تصوری نسبت به آن وجود نداشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 07:27 http://nilooooofar.mihanblog.com/

آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
3165

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.