ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1
عنوان پژوهش:
جذب مشتری ٬ دغدغه اصلی آژانسهای مسافرتی:
سنجش خدمات آژانسهای مسافرتی از منظر میزان جذب مشتری
لاله ارجمند خوارزمی
تیرماه ۹۳
چکیده
برای هریک از ما اتفاق افتاده است که یک بار در زندگی خود به سفری گروهی رفته باشیم. سفری گروهی که از طریق خرید بسته های سفر
از آژانس
داران رقم می خورد. اما آنچه از سفر توقع داشتیم اتفاق نیافتاده. اعم از محل اقامت، خدمات، وعده های غذایی، گشت و بازدید ها و...
چراکه در قرارداد اولیه تنها به مسائل کلی اشاره شده بود که به دلیل نا آگاهی از آنها تصوری نسبت به آن وجود نداشت.
آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
3165